Jäseneksi

Edellytykset

Tampereen Kameraseuran pimiö Vapriikin kuva-arkiston kellarissa

Tampereen Kameraseuran pimiö Vapriikin kuva-arkiston kellarissa Tampereen Kameraseuran pimiö Vapriikin kuva-arkiston kellarissa

Jäsenyyden edellytykset ovat: yli 18 vuoden ikä, kiinnostus valokuvaharrastamiseen ja siivoustaito. Kahdesta ensin mainitusta voidaan tarvittaessa tinkiä, mutta viimeksi mainittu on ehdoton. Siivoustaito ja ymmärrys yhteiselosta ovat oleellisia, jotta pimiö pysyy huippukunnossa.

Tämä on niin tärkeä tekijä seuran toiminnassa, että puheenjohtajalla on valtuudet erottaa sopimattomaksi katsomansa uusi jäsen ensimmäisen 6 kuukauden kuluessa jäsenyyden alkamisesta muita jäseniä kuulematta.

Jäsenedut

Jäsenenä saat oikeuden osallistua seuran kokouksiin (n. 2 krt / vuosi), kilpailuihin, retkiin ja kuvailtoihin sekä seuran järjestämiin kursseihin ja näyttelyihin. Olet myös oikeutettu käyttämään ensiluokkaista pimiötä Vapriikin kuva-arkiston tiloissa. Lisäksi jäsenten lainattavissa on:

• Studiosalamasetti (3 välähdyspäätä + sateenvarjot + mittari ym.)
  • Noblex 135s, panoraamakamera
  • Olympus E1, digitaalinen järjestelmäkamera
  • Epson V800 skanneri

Tampereen Kameraseura ry on Suomen Kameraseurojen Liiton jäsenseura, joten sinulla on seuramme jäsenenä myös kaikki SKsL:n jäsenedut käytettävissäsi.

Kameraseuran jäsenyydestä on hyötyä materiaalihankinnoissakin, sillä saat alennusta valokuvausalan liikkeistä. Lisäksi seuramme tekee edullisia yhteisostoja tukkuliikkeisiin.

Jäsenenä saat myös 20 prosentin alennuksen Ninan Kuvamaailman kuvatöistä.

Jäsenmaksu

Tampereen Kameraseuran jäseneksi pääset maksamalla perusmaksun 60€/vuosi. Sillä saat osallistua mm. seuran kursseille, lainata seuran kalustoa ja SKsL:n jäsenedut. Mikäli haluat myösi käyttöoikeuden seuran ensiluokkaiseen pimiöön, sen lisämaksu on 60€/vuosi.

Kuulostaa hyvältä, mitä nyt teen?

Seuraava askel jäsenyyden saavuttamisessa on tutustumiskäynti pimiöön. Samalla saat jäsenmaksukaavakkeet ja tervetulokirjeen, jossa seuran toiminnasta kerrotaan yksityiskohtaisemmin.

Ota yhteys puheenjohtajaa Ilkka Aaltoseen (tampereenkameraseura [at] gmail.com tai ijaaltonen [at] gmail.com tai puhelinnumeroon 040-542 2101) ja sovi hänen kanssaan aika tutustumiskäynnille.